WAKTU SOLAT BAGI KAWASAN KEPALA BATAS

klik atas tajuk aktiviti yang berwarna biru dalam kalender untuk maklumat lebih terperinci(detail).

17 November 2009

Bekenan sungguh di hati..... x tahan dia punya harga

Ish.... TREK 8500 model 2010 ni betui-betui buat moderator tak lena tidor......

3 comments:

  1. hahaha..mod dah kena angau..
    apa tunggu lagi?? sambag lah..
    takut nanti dah tua tak larat nak kayuh bru nk beli..tak guna dah..

    (Aku> tumpang seronok tengok kawan2 bahagia.)

    ReplyDelete
  2. La ni pun dok rasa tua dah

    ReplyDelete
  3. trek 8500 ni dia punya bottom bracket pakai BB30... maksudnya x dak thread dia guna cara press.... Persoalannya sekuat mana dia dan susah dak kalau nak di tanggalkan

    ReplyDelete

Tribute to Gary Moore

Loading...