WAKTU SOLAT BAGI KAWASAN KEPALA BATAS

klik atas tajuk aktiviti yang berwarna biru dalam kalender untuk maklumat lebih terperinci(detail).

29 December 2009

Gambar Terbaik KAWAT 09 ..... atau KAWAQ 09


Aku rasa gambag ni adalah yang terbaik dalam Taiping Jamboree(KAWAQ 09)... Mana ada organiser yang swastakan "Water Refill Station" pada penduduk perumahan.... Ini lah yamg julung kali aku rasa... Ada lagi satu refill station kat belakang rumah sapa tah... siap dengan cerek bro... Organiser punya refill station nunnnnn kat km30

Gambar ikhsan dari Gerek Baru dan Pudin..... Right pic at the right moment

7 comments:

  1. hahhaha ayaq paip besi ..tahniah kawaq 09 menganiaya rider semelaysia

    ReplyDelete
  2. hebat organizer KAWAT 09.......hebat......
    berbangalah anda dengan kesengsaraan orang lain...

    ReplyDelete
  3. ok apa..sekurang2nya dpt gak minum ayag paip..aku minum ayag sungai sj..tp tak dan ambik gambag !!!!

    ReplyDelete
  4. bagus penganjur mcm ni...kami rider2 tak teragak2 utk blacklist penganjur yg "baik Hati sgt"

    ReplyDelete
  5. kpd penganjur.... kalu nak tunjuk power jgn la bagi treek cm gampang.. poyo btul.. mase aku kat cpoint 4.. aku ade dga ade brother sound ckp.. "teruklah treek ni...apelah kouorg..." sambut mamat taiping..."alah kitaorg kayuh selambe je..." aku dlm hati ckp kepala butuh bapak dia..." rider top 10 pun x blh kayuh.. poyolah.. duit aku habis byk ape pun x ade...

    ReplyDelete
  6. walaupun aku x kenal sape rider dlm gambar ni.. tapi maruah aku sebagai rider semalaysia rase cam nak rimbokje muka seko seko penganjur.. mase dlm block ckp kayuhan warisan.... bunyik cm santaije.. tgk gambar maxsimum punye santai... tapi tgklag member kita dlm gambar ni bag 2.5liter pun boleh habis..tergamak penganjur buat kita cm ni.. oiiiii penganjur duit kitaorg byar tp ape korg buat kat kami... igt kitaorg peminta sedekahke.. KAU TGKLAH KAWAN KITA NI... SAMPAI MTK SIMPATI ORG... SIAL PUNYE PENGANJUR...AKU SENDIRI MINUM AIR SUNGAI.. NASIB X CIRIT..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete