WAKTU SOLAT BAGI KAWASAN KEPALA BATAS

klik atas tajuk aktiviti yang berwarna biru dalam kalender untuk maklumat lebih terperinci(detail).

24 December 2009

Kayuhan memasnaskan badan Warisan Taiping 2009

Tarikh : 25/12/2009 (Jumaat)
Hari : Jumaat
Masa : 7.15 pagi
Tempat berkumpul : One Stop Cycle Shop, Pusat Bandar Bertam Perdana, kepala Batas
Jarak kayuhan : 30 km (Road/off road... Bukit birut Pinang Tunggal, Kedah)

Semua dijemput ramai-ramai.......... x kira dari mana pun ... tebang pokok krismas kat bukit birut

3 comments:

  1. kena tukag jadi Kayuhan Panas Baran Warisan Taiping 09..

    ReplyDelete
  2. Salam bro, macam2 la taurus krem ni, dok perangat tak habis2 lagi pasai "KAWAQ'09", tapi apa pun "kesian" kat member bro, punya la teruja nak pi kayuh kat "KAWAQ'09", atuq program mcm2 aktiviti kayuh untuk himpun stamina nak bawak pi taiping, ujung2 tekena ngan penganjur "KAWAQ", apa nak buat nasib badan. "KAWAQ DAN HAWAQ SUNGGUH"

    ReplyDelete
  3. buah lai...buah lai...buah lai...
    sapa nak buah lai free mai la umh aku,,

    ReplyDelete

Tribute to Gary Moore

Loading...