WAKTU SOLAT BAGI KAWASAN KEPALA BATAS

klik atas tajuk aktiviti yang berwarna biru dalam kalender untuk maklumat lebih terperinci(detail).

15 February 2010

Kayuhan hari-Harimau

para riders yang turut serta dalam kayuhan pagi isnin 15/02/2010

Bang din.. dengan dia punya Merida

Baru di letakan batu kerikil... x boleh nak kayuh langsung

Downhill pondok durian... lama dah tak lalu sini


Bukit botak...some-soul selamba saja la ragaih bukit

Shapawi pun OK... Kat Bukit Paya Merbau hari tu dia humban basikal

Tengah rilex minum pagi

Ish.... pecah pulak tiub ni... Mod tengah nak tukag tiub dalam

Kesian trek 8500 mod... mau pening handlebar tu pasai tetungging

Nak tengok baki imej yang mod snap dalam kayuhan klik di sini

Seorang apek berkebun di pinggir hutan... Satu hari dia mengeluh pada rakannya,"Itu halimau pun wa tatak takut... tapi wa punya bini hali-hali mau... wa manyak takut lo"....

Tapi kayuhan hari-harimau bermaksud tiap-tiap hari rasa nak berkayuh bukannya cerita apek di atas. Sebenarnya hari ahad pagi jumpa somesoul kat pantai merdeka dengan anak saudara dia yg bercuti... so dia kata kalau hari Isnin boleh adjust 1 kayuhan cantik jugak sebab anak saudara dia ni kaki kayuh jugak kat KL... Mod ngan Cigu Razif try adjust... Hasilnya pagi tu ada la 14 rider..

9 comments:

  1. bang lan, razif, bang saad dan crossort bikers

    jutaan terima kasih dari saya dan anak saudara (along 'fahzal')...kerana ride hari ni..

    ...dia dok senyum sampai ke telinga sampai petang tadi...syok sangat katanya...tak sabaq nak balik cuti lagi katanya

    terima kasih sekali lagi

    ReplyDelete
  2. hari hari mau sampai tertonggeng trek 8500?

    ReplyDelete
  3. Yellow raya dah abih ka.... esok masuk pjabat kot

    ReplyDelete
  4. Ari sabtu minggu lepas (sebelum raya cina)kayuhan gunung jerai dgn bro nasir senior dan daniel, syok layan gunung jerai, kena masuk dalam event kayuhan, kalau ada peluang pi kayuh kat sana lagi. rilek saja bro, tak macam bukit mertajam (tok kun)yg syok layan masa turun, silap2 kona boleh terbabas, "dah la jatuh, ditimpa beskal pulak". Kayuhan hari hari mau bukit birut pun ok juga tapi dah lama tak pi trek mula2 kayuh dulu, dah tak berapa ingat trek tu, masih ingat lagi turun gon kat pokok petai dan turun gon laluan ayaq entah apa jadi la ni tak tau, bila2 nak kena pi test trek tu pulak.mcm mana bro ada brani ka.....

    ReplyDelete
  5. Peh... la ni tak jumpa bukit dah... semua kira gon.. boleh pi trek jambori Taiping balik kalau mcm ni... ada brani ka

    ReplyDelete
  6. Betui la bro.... Mod langsung tak dak minat nak kayuh Tok Kun... Pasai apa pun tak tau ... Dah 3 tahun lebih kayuh... sekumit rasa pun tak minat nak pi Tok Kun... Dari Perlis sampai Perak pi kayuh tapi bila sebut Tok Kun .... hamapa pi la .. aku malas

    ReplyDelete
  7. Trek Pokok Petai ikut paip gas... pantai prai cuti Maulidur Rasul ni kita On kot

    ReplyDelete
  8. bukan mcm tu la bro, mula2 dulu mmg kayuh naik bukit tp dah dok layan naik bukit kerap sangat maka yang bukit dah jadi gon yg gunung dah jadi bukit, tak mcm tu ka bro........., bila lalu kot tepi gon dgn bukit yg mana dah diragaih, mula 'SS', "gon dan bukit ni dah ragaih sampai atas dah dgn beskal", habag kat member, "hang ni biaq betoi", kata member bukan kaki beskal, cerita lawak kedai kopi, bro...
    tepen2 jgn dok sebut kerap2 sgt, sensetif,

    ReplyDelete

Tribute to Gary Moore

Loading...